Verenigd Koninkrijk
Frankrijk
Spanje
Duitsland
Italië
 
Winkelwagen

Algemen voorwaarden


  1. Levering en montage
    1. Porto en verpakking op driewielers die moeten worden gemonteerd, is meestal € 60 tot € 70. Op gemonteerde driewielers is palletleveringskosten van toepassing en verafgelegen gebieden kunnen we een toeslag in rekening brengen.
    2. Als de levering op het afleveradres wordt geweigerd, is de koper verantwoordelijk voor de nieuwe bezorgpoging van het artikel. Eventuele kosten van een wijziging van het afleveradres zodra het artikel is verzonden is de verantwoordelijkheid van de koper.
    3. Portkosten zijn van toepassing bij aankopen in Noord-Ierland, Schotse Hooglanden, gebieden buiten het vaste land binnen het Verenigd Koninkrijk, Ierland en Europa. De koper is verantwoordelijk voor eventuele extra douane- en havengelden. Jorvik Tricycles is niet aansprakelijk voor extra kosten of vertragingen in de internationale verzending.
    4. We proberen al onze artikelen te verzenden binnen 3 werkdagen nadat de bestelling is geplaatst op bestellingen op basis van bezorgservice van voorradige, niet-gemonteerde driewielers of accessoires. Deze tijden kunnen variëren in drukke perioden. Hoewel we ernaar streven om binnen deze tijd alle bestellingen te verzenden, kunnen er vertragingen optreden. Jorvik Tricucles kan aansprakelijk worden gesteld voor eventuele vertragingen.
    5. Levertijden naar landen over de hele wereld, Europa, de Schotse Hooglanden en Ierland zullen variëren. Vertragingen kunnen ook optreden als gevolg van inklaring of havenvertragingen. Onze leveringspartners streven ernaar om op de aangegeven datum te leveren, maar er zijn gevallen waarin dit niet mogelijk is vanwege onvoorziene omstandigheden. Ze streven ernaar om de volgende werkdag af te leveren als dit het geval is.
    6. Alle vermelde leverdata zijn slechts bij benadering en wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele gemaakte kosten als de levering wordt vertraagd. Jorvik Tricucles kan geen exacte levertijd opgeven. Als de koerier de goederen niet kan bezorgen, proberen ze de volgende dag opnieuw te bezorgen of laten men een kaart achter zodat u een geschikte tijd kunt kiezen voor een nieuwe bezorgpoging.
    7. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor enige vertraging in de levering van de goederen, het niet leveren van de goederen wanneer de vertraging of niet-nakoming het gevolg is van een gebeurtenis die buiten onze macht ligt, of als de klant ons geen afdoende instructies voor aflevering geeft, of andere instructies die relevant zijn voor de levering van de goederen.
    8. Gemonteerde driewielers worden verzonden waarvoor een inbussleutel van 6 mm nodig is, omdat het stuur moet worden afgesteld op de juiste hoogte voor de bestuurder. Geassembleerde driewielers met versnellingen en remmen moeten voor gebruik worden gecontroleerd of ze ze tijdens het vervoer niet zijn los geraakt. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat remmen en versnellingen correct werken en dienovereenkomstig worden afgesteld. Houd er rekening mee dat gevouwen, geassembleerde driewielers, gevouwen op de pallet worden geleverd.
    9. Jorvik JMT/JET-driewielers zullen 90% gemonteerd aankomen. Het voorwiel en stuur moeten worden gemonteerd. De versnellingen en remmen moet worden afgesteld. Bij JMT-modellen moeten de askragen mogelijk ook worden afgesteld. Afhankelijk van de ervaring van de klant kan professionele hulp nodig zijn om de montage te voltooien.
    10. Ex-showmodellen, (niet-gemonteerd of gemonteerd) worden verkocht op voorwaarde dat er mogelijk schade aan de carrosserie of lakwerk optreedt. Voor gemonteerde modellen moeten remmen, derailleur, versnellingen en banden worden gecontroleerd en afgesteld voor gebruik. De koper van een ex-showmodel is verantwoordelijk voor alle wijzigingen die nodig zijn voor de remmen, derailleur, versnellingen en banden.
    11. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid voor de kosten van retourzendingen als de in twijfel getrokken gegevens worden vermeld in de advertenties of aanbiedingen. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat ze de juiste driewieler of accessoire kopen.
    12. Al onze driewielers worden met de grootst mogelijke zorg verpakt en geleverd, maar we kunnen niet garanderen dat ze vlekvrij zijn en dat onderdelen vanwege transport mogelijk opnieuw moeten worden uitgelijnd.
    13. Geen enkele driewieler wordt als gemonteerd verkocht tenzij vooraf overeengekomen met de klant en wordt geleverd waarbij nog montage vereist is. Volgens de advertenties bevelen wij professionele montage en het gebruik van correct gereedschap aan. Jorvik Tricycles kan niet aansprakelijk worden gesteld voor montageproblemen en het is de verantwoordelijkheid van de klant om voorafgaand aan elke rit altijd een controle uit te voeren.
    14. De koper is verantwoordelijk voor de verzendkosten om een artikel te retourneren in het geval van een verandering van mening. Onderhoud is de verantwoordelijkheid van de koper. Bij levering kunnen tandwielen lichtelijk uitgelijnd raken. Stel de stelschroeven iets af of, als de spatborden zijn verwijderd, duw ze voorzichtig terug in positie.
  2. Belastingen en importkosten zijn de verantwoordelijkheid van de koper
    1. Om wille van de nieuwe Brexit-regelgeving vallen eventuele exportkosten zoals belastingen, accijnzen of soortgelijke vergoedingen onder de verantwoordelijkheid van de koper. Neem contact op met het plaatselijke douanekantoor om de hoogte van de kosten te verduidelijken.
  3. Garantievoorwaarden
    1. We willen dat u vertrouwen heeft in elke aankoop van Jorvik Tricycles en we bieden een volledige garantie van 12 maanden vanaf de aankoopdatum. Onder de garantie zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele verliezen voor u of een derde als gevolg van de storing van het product. Tevens zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele gevolgschade aan het product. Uw wettelijke rechten als consument blijven onaangetast.
    2. Binnen de garantie zullen we de nieuwe onderdelen leveren en, waar van toepassing, advies over het vervangen of repareren van het onderdeel. Defecte onderdelen moeten aan ons worden geretourneerd voor inspectie op kosten van de koper. De klant is zelf verantwoordelijk om het product te verzamelen of de verzendkosten te betalen. Als de garantieperiode op het product is verstreken, bieden we alleen een adviesdienst aan.
    3. Niet gedekt door de garantie: Remblokken, versleten banden en lekke banden, versleten accu's, versleten lagers, versleten remmen, algemene slijtage of schade aan enig onderdeel van het product als gevolg van misbruik of verkeerd gebruik. Arbeid of onderhoud uitgevoerd door iemand van buiten Jorvik Tricucles. Onderdelen beschadigd door ongelukken, verwaarlozing of algemene slijtage (inclusief lithium accu's). Schade veroorzaakt door een niet-bedekt onderdeel of een onderdeel dat niet bij ons is gekocht. Productonderdelen die beschadigd zijn doordat ze niet regelmatig worden gecontroleerd en onderhouden zoals aanbevolen in de onderhoudssectie. Roest- of weerschade van welke aard dan ook. Het terugbuigen van alle zachte metalen zoals de spatborden, zoals dit in de disclaimer duidelijk wordt gemaakt, kan door de levering gebeuren. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om met regelmatig onderhoud goed voor de driewieler te zorgen.
    4. Wij behouden ons het recht voor om te bepalen welke schade het gevolg is van defecte materialen en wat te wijten is aan productmisbruik of verkeerd gebruik. Verlengde garantie loopt vanaf middernacht vanaf de laatste dag van de huidige garantie. Volledige garantievoorwaarden blijven geldig. (zie hierboven). Garanties zijn niet overdraagbaar.
    5. Bij de vervanging van onderdelen of complete driewielers die onder de garantie vallen, geldt na afloop van de oorspronkelijke garantieperiode een aanvullende garantietermijn van 90 dagen.
    6. Wanneer een artikel onder garantie opgehaald wordt op kosten van Jorvik Tricycles en er geen fabricagefout wordt gevonden na een volledige beoordeling, is de klant aansprakelijk voor de ophaalladers, eventuele reparatiekosten en kosten voor retourzending.
  4. Defecten
    1. Bewijs van aankoop moet worden verstrekt. Alle defecten moeten onmiddellijk na het opmerken van het defect worden gemeld aan info@jorviktricycles.com en voorzien worden van foto's of professionele rapporten.
    2. Jorvik Tricycles kan niet aansprakelijk worden gesteld voor reparatiewerkzaamheden die zijn uitgevoerd door de klant of een derde. Als blijkt dat het probleem te wijten is aan verwaarlozing/misbruik/ongeluk of niet onder de garantie valt, zijn de kosten van vervangingsonderdelen en reparatie de verantwoordelijkheid van de klant.
    3. Jorvik Tricycles kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuel letsel of schade die is ontstaan tijdens het gebruik van gekochte producten.
    4. Als de driewieler of accessoires beschadigd worden geretourneerd of als er een fout is veroorzaakt door de klant als gevolg van opzettelijke schade, onopzettelijke schade, slijtage of beschadigd tijdens een poging tot montage. Een Jorvik Driewieler-monteur zal een rapport opstellen en de kosten van reparatie of vervanging opnemen. Dit wordt dan in mindering gebracht op de terugbetaling, samen met eventuele verzendkosten (indien van toepassing) of de teruggave/terugbetaling kan worden geweigerd en het is de verantwoordelijkheid van de koper om het artikel opnieuw op te halen bij het depot van Jorvik Tricycles Ltd.
  5. Voorwaarden en onderhoud
    1. Eventuele aanpassingen aan een driewieler op verzoek van een koper zullen de voorwaarden van de originele aanbieding wijzigen. De aanpassing kan de originele functies van de driewieler veranderen.
    2. Vóór de eerste rit: Zorg dat de fiets correct is geassembleerd. Controleer of het stuur, de wielen, de pedalen en het zadel allemaal veilig zijn, controleer of de tandwielen en remmingen correct werken en dat u vertrouwd bent met hoe ze werken, controleer of de banden correct zijn opgepompt, zorg ervoor dat geen bouten en moeren losgeraakt of uitgevallen zijn, stel het stuur en het zadel op de juiste hoogte af. We adviseren dat alle producten worden bereden met voldoende veiligheidskleding, d.w.z.; helmen etc. Als de spatborden misvormd zijn, buig ze dan voorzichtig terug in positie.
    3. Jorvik Driewielers raadt aan om uw driewieler twee keer per jaar te laten onderhouden.
  6. Disclaimer
    1. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het juiste artikel is aangeschaft en op de beoogde manier worden gebruikt. Dit omvat alle goederen die worden verkocht vanuit ons bedrijf. De aansprakelijkheid van het bedrijf is beperkt tot de waarde van de goederen en niet voor enige gevolgschade, letsel of verlies op welke manier dan ook veroorzaakt.
    2. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de veiligheid van het gekochte product voor gebruik te controleren en Jorvik Tricycles is niet aansprakelijk voor enige schade of letsel veroorzaakt aan de klant door het gebruik van een van de goederen die wij verkopen.
    3. We raden aan om de driewieler professioneel te laten monteren, of als het gemonteerd geleverd wordt ervoor te zorgen dat u voor de eerste rit zorgvuldig de informatie leest in de onderhoudssectie.
    4. Montage- en gebruikersinstructies in de dozen zijn bedoeld voor alle modellen. Alleen te gebruiken als richtlijn.
    5. Door aanschaft van onze producten, hebt u de disclaimer, garantie en algemene voorwaarden aanvaard.
    6. Alle driewielers die niet voldoen aan de EU-voorschriften mogen alleen op privéterrein worden gebruikt met toestemming van de landeigenaar of de koper moet de driewieler goedkeuren.
    7. Een korting of aanbieding kan niet worden gebruikt in combinatie met een andere (aanbiedingen zijn niet geldig met een andere aanbieding of een artikel in korting / of kunnen niet worden gecombineerd met een andere aanbieding of korting)
    8. Werkelijke kleuren kunnen variëren. Dit komt door het feit dat elke computermonitor een andere mogelijkheid heeft om kleuren weer te geven en dat iedereen deze kleuren anders ziet. We proberen onze foto's te bewerken om de voorbeelden zo levensecht mogelijk weer te geven, maar u dient te begrijpen dat de werkelijke kleur enigszins kan afwijken van uw monitor. We kunnen niet garanderen dat de kleur die u ziet de ware kleur van het product exact weergeeft.
    9. Alle demo-/testritten van een Jorvik Tricycle,, of deze nu vergezeld zijn van een Jorvik Trycicle-medewerker of niet, zijn op eigen risico van de bestuurder en Jorvik Tricycles zijn niet verantwoordelijk voor persoonlijk letsel of schade aan hun eigen of eigendommen van anderen. Het is aan de bestuurder om te bepalen of een helm gedragen wordt of niet tijdens demo-/testritten. Jorvik Tricycles raadt altijd aan een helm te dragen en als de klant die niet heeft meegebracht, zullen we deze graag op verzoek leveren.
    10. Jorvik Tricycles aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor verlies of diefstal van bezittingen tijdens een bezoek aan onze showroom.
    11. Jorvik Tricycles aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor verlies of diefstal van eigendommen tijdens een bezoek aan onze showroom.
    12. Jorvik Tricycles is niet aansprakelijk voor kosten van derden die NIET zijn overeengekomen door Jorvik Tricycles voordat de werkzaamheden worden uitgevoerd.
    13. Jorvik Driewielers kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade als gevolg van het berijden van de driewieler in extreme regen, diepe plassen of ondergedompeld in water.
    14. Omdat uw driewieler op bestelling gemaakt wordt, worden eventuele aanbetalingen niet gerestitueerd. De klant kan echter aanspraak maken op restitutie van de aanbetaling als de driewieler niet binnen 30 dagen na de geschatte leveringstijd zoals vermeld bij de aankoop is afgeleverd.
    15. Voor wijzigingen in een bestaande bestelling door de klant worden administratiekosten van € 25 in rekening gebracht.
    16. Voor onze banden op ALLE modellen gebruiken we CST of Kenda. Beide zijn lekbestendige materialen. Houd er rekening mee dat geen enkele lekbestendige band kan garanderen dat u nooit een lekke band krijgt, maar ze verkleinen de kans op een lekke band aanzienlijk.
  7. Auteursrecht
    1. De lay-out van deze website, de gebruikte grafische/geschreven inhoud en de verzameling van bijdragen zijn auteursrechtelijk beschermd.
    2. De pagina's mogen alleen worden gekopieerd voor privégebruik, wijzigingen mogen niet worden aangebracht en kopieën mogen niet worden verspreid of voor openbare reproductie worden gebruikt.
    3. Voor het kopiëren van informatie of gegevens, met name het gebruik van tekst, tekstpassages of afbeeldingen, is de voorafgaande toestemming van Jorvik Tricycles Ltd. vereist
  8. Rechten van derden
    1. Niettegenstaande enige andere bepalingen van deze algemene voorwaarden, verleent niets in deze algemene voorwaarden aan een derde (in de zin van de Contract (Rights of Third Parties) Act 1999 of voor enige andere ander doel).
  9. Jurisdictie
    1. Deze algemene voorwaarden worden beheerst door en geïnterpreteerd in overeenstemming met de Engelse wetgeving en de gebruiken en werkwijzen in de branche. De Engelse rechtbanken hebben exclusieve jurisdictie met betrekking tot alle claims of geschillen (contractueel of niet-contractueel) die daaruit voortvloeien.
  10. Volledige overeenkomst
    1. Deze algemene voorwaarden, samen met onze huidige websiteprijzen, leveringsgegevens, contactgegevens en privacybeleid, bevatten de gehele overeenkomst met betrekking tot de levering van de goederen aan u door ons. Niets dat door een verkoper namens ons wordt gezegd, moet worden begrepen als een variatie op deze algemene voorwaarden of als een geautoriseerde voorstelling van zaken over de aard of de kwaliteit van door ons te koop aangeboden goederen. Behalve voor fraude of frauduleuze verkeerde weergave van zaken, zijn wij niet aansprakelijk voor het niet juist of misleidend zijn van een dergelijke weergave.
  11. Privacybeleid
    1. Wij waarderen uw privacy en onthullen daarom geen gegevens aan derden zonder uw uitdrukkelijke toestemming. Cookies worden op deze website alleen gebruikt om de inhoud van uw winkelmand bij te houden zodra u een artikel hebt geselecteerd en om afleveradressen op te slaan wanneer u zich registreert. U kunt weigeren om cookies te accepteren door de instelling in uw browser te activeren, maar door deze instelling te selecteren heeft u mogelijk geen toegang tot bepaalde delen van onze website. Tenzij u uw browserinstelling hebt aangepast zodat deze cookies weigert, zal ons systeem cookies verstrekken wanneer u onze website bezoekt. Klik op de volgende link om ons volledige privacybeleid te bekijken https://jorviktricycles.com/nl/privacybeleid
  12. Nauwkeurigheid
    1. Alle bestellingen die u plaatst op deze website zijn onderworpen aan onze acceptatie in overeenstemming met deze algemene voorwaarden.
    2. In de fase 'bevestiging' worden de laatste details van uw bestelling weergegeven. Hierna sturen we u een e-mail met de goederen die u bij ons hebt besteld en de bezorgdienstendie bij de bezorgdienstverlener zijn besteld. Let op: Deze e-mail is geen orderbevestiging of orderacceptatie van Jorvik Trycicles.
    3. De aanvaarding van uw bestelling en de voltooiing van het contract tussen u en ons vindt plaats bij verzending aan u door de bezorgdienstverlener van de bestelde goederen, tenzij we u hebben medegedeeld dat we uw bestelling niet accepteren of u deze hebt geannuleerd.
    4. Let op: De prijs die u betaalt voor de door Jorvik Tricycles geleverde goederen en de bezorgdienst die door de bezorgdienstverlener wordt aangeboden, is de prijs die op deze website wordt weergegeven op het moment dat wij uw bestelling ontvangen, met uitzondering van de volgende uitzondering: Ondanks dat wij proberen ervoor te zorgen dat alle prijzen op onze website juist zijn, kunnen fouten voorkomen. Als we een fout ontdekken in de prijs van de goederen die u hebt besteld, zullen we u zo snel mogelijk informeren. Op dat moment bieden we u de mogelijkheid om uw bestelling opnieuw te bevestigen tegen de juiste prijs of deze te annuleren met terugbetaling van gelden. Als we geen contact met u kunnen opnemen, behandelen we de bestelling als geannuleerd.
    5. Alle specificaties worden geadviseerd door de fabrikant, maar deze kunnen op elk moment en zonder voorafgaande waarschuwing door de fabrikant worden gewijzigd.
  13. Beleid aanvaardbaar gebruik
    1. Dit beleid voor aanvaardbaar gebruik beschrijft de voorwaarden tussen u en ons, waartoe u toegang kunt krijgen via www.jorviktricycles.com/nl (hierna afzonderlijk en gezamenlijk aangeduid als de "websites"). Dit beleid voor aanvaardbaar gebruik is van toepassing op alle gebruikers en bezoekers van onze websites (inclusief alle internationale).
    2. Uw gebruik van onze websites betekent dat u akkoord gaat met, en akkoord gaat met het naleven van, alle beleidsregels in dit beleid voor aanvaardbaar gebruik, die een aanvulling vormen op onze algemene voorwaarden en het privacy- en cookiebeleid.
  14. Verboden gebruik
    1. De websites mogen alleen door u worden gebruikt voor legale doeleinden en mogen op geen enkele manier worden gebruikt voor: enige manier of effect die onwettig is (onder lokaal, nationaal of internationaal recht) of frauduleus, enige manier dan ook minderjarigen proberen schade toe te brengen; het verzenden, willens en wetens ontvangen, uploaden, downloaden, gebruiken of hergebruiken van materiaal dat niet wettelijk van u is; het ongevraagd of ongeoorloofd verzenden of laten verzenden van reclame- of promotiemateriaal of enige andere vorm van soortgelijke uitnodiging (spam); het bewust verzenden van gegevens, verzenden of uploaden van materiaal dat virussen, Trojaanse paarden, wormen, tijdbommen, keyloggers, spyware, adware of andere schadelijke programma's of soortgelijke computercode bevat die ontworpen is om de werking van de websites nadelig te beïnvloeden, of alle computersoftware of hardware.
    2. U stemt er ook mee in geen enkel onderdeel van onze website te reproduceren, dupliceren, kopiëren of opnieuw te verkopen in strijd met de bepalingen van onze algemene voorwaarden.
    3. U stemt er ook mee in om geen toegang te krijgen zonder toestemming, om in te grijpen, te beschadigen of te verstoren: elk deel van onze website; alle apparatuur of netwerken waarop onze website is opgeslagen; alle software die wordt gebruikt bij het aanbieden van onze website; of apparatuur of netwerk of software in eigendom van of gebruikt door een derde.
  15. Retourbeleid
    1. Jorvik Tricucles biedt een 14-daags niet-goed-geld-terug-garantie op alle aankopen. De koper is verantwoordelijk voor het regelen van de retourzending en de verzendkosten. Het product moet worden geretourneerd in een ongebruikte, opnieuw verkoopbare staat, in de originele verpakking en moet eventuele artikelen bevatten. Retourzendingen met duidelijke tekenen van beschadiging of slijtage worden geweigerd.
    2. Recht om te annuleren - Je hebt het recht om je bestelling te annuleren binnen 14 dagen nadat je bestelling is afgeleverd.
    3. Als de driewieler gemonteerd is en u wilt hem toch retourneren, moet hij volledig gemonteerd teruggestuurd worden en niet gedemonteerd worden voordat u hem terugstuurt.
    4. Bezorgkosten worden in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag. Als de driewieler niet gemnteerd was bedraagt deze kosten € 70, op geassembleerde driewielers die via een palletdienst worden verzonden bedragen de kosten € 200.
    5. Er gelden retournamekosten van € 30 voor alle modellen.
    6. Als de driewieler wordt geretourneerd door Jorvik Driewielers, worden de kosten in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
    7. Als de getourneerde driewieler door Jorvik Tricycles gratis is gemonteerd, wordt er een montagebedrag van € 40 in mindering gebracht op het terugbetalingsbedrag.
    8. Als de geretourneerde driewieler moet worden schoongemaakt om deze opnieuw te kunnen verkopen, worden schoonmaakkosten van £ 15 in rekening gebracht.
    9. Adres voor retourzendingen - Jorvik Tricycles, North Unit, Millfield Ind Est, Wheldrake YO19 6NA, Verenigd Koninkrijk.
    10. U kunt verwachten dat uw retourzending binnen 2 weken na het in ontvangst nemen van Jorvik Tricycles wordt verwerkt. Terugbetalingen duren 5-10 werkdagen nadat de retourzending is verwerkt.
    11. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat de driewieler de juiste maat heeft of dat de koper een testrit heeft gemaakt voor een aankoop.
    12. Een retourformulier van Jorvik Driewielers moet worden ingevuld en geretourneerd voordat de driewieler wordt geretourneerd, dit kan naar u worden gemaild door het kantoor te bellen en het formulier te vragen om te worden gemaild of door er een aan te vragen via onze contactpagina. Stuur het ingevulde formulier terug naar info@jorviktricycles.com. Retourzendingen worden pas geaccepteerd nadat Jorvik Tricycles een ingevuld retourformulier heeft ontvangen.
    13. Ongeacht de reden van de retourzending (bijv. Defect onderdeel / verandering van gedachten) worden kosten van derden, zoals professionele montage of transport, niet gedekt door Jorvik Tricycles Ltd.
    14. Alle bestellingen die worden geretourneerd vanwege een vermoedelijke fout, worden op video opgenomen en bij terugkeer beoordeeld. Als er echter geen fout wordt gevonden, of het probleem te wijten is aan een montagefout, is de klant verantwoordelijk voor de ophaling, de kosten voor herlevering en alle kosten die verband houden met het verhelpen van de fout.
    15. Alle gratis geleverde artikelen moeten samen met de driewieler worden geretourneerd, als de driewieler wordt geretourneerd voor restitutie. Artikelen die niet worden geretourneerd, worden in mindering gebracht op het restitutiebedrag.
    16. Voor vragen en klachten kunt u een e-mail sturen naar info@jorviktricycles.com en een van onze toegewijde teams zal proberen om binnen 24 uur contact met u op te nemen.
    17. Alle bestellingen die worden geretourneerd vanwege een vermoedelijke fout, worden opgenomen op video en beoordeeld bij teruggave. Als er echter geen fout wordt gevonden of als het probleem te wijten is aan een montagefout, is de klant verantwoordelijk voor de kosten voor ophalen en opnieuw leveren.
    18. Voor vragen en klachten kunt u een e-mail sturen naar info@jorviktricycles.com en een van onze toegewijde medewerkers zal zich inspannen om binnen 24 uur contact met u op te nemen.
  16. Beschadigde of defecte goederen
    1. Controleer de driewieler/onderdelen zorgvuldig vóór het montageproces. Eenmaal begonnen aan het montageproces kunnen we niet terugbetalen of vervangen als er sprake is van krassen, breuken, bedrading, beschadiging van onderdelen, niet uitgericht wielen of lekke banden.
    2. Controleer de artikelen zorgvuldig en meld eventuele schade/defecten en voeg een beschrijving van de schade, eventuele opmerkingen aan de bestuurder en foto's toe.
    3. Als de koper ondertekent dat het artikel in goede staat aankomt, kunnen we geen transportschadeclaims accepteren.
    4. Klanttevredenheid is onze eerste prioriteit. Als u uw goederen ontvangt en ze beschadigd of defect zijn, moet u ons hiervan onmiddellijk op de hoogte stellen. Start de montage niet, omdat we retourzendingen niet kunnen accepteren als dit eenmaal heeft plaatsgevonden. We kunnen alleen advies en onderdelen onder de garantie aanbieden.
    5. Jorvik Tricycles Ltd voert een inspectierapport uit op de artikelen die worden geretourneerd om defecten/schade te diagnosticeren.
    6. Volgens de huidige wetgeving voor consumentenbescherming moeten artikelen zijn zoals beschreven, geschikt voor het doel en van een bevredigende kwaliteit. Als u een product online koopt dat binnen 30 dagen defect blijkt te zijn, hebt u recht op een volledige terugbetaling van het defecte product zolang het product niet is gemonteerd.
    7. Als er na de eerste 30 dagen een defect optreedt, hebben wij het recht om dat onderdeel te repareren en/of te vervangen (zie 1 jaar garantie op onderdelen). Als het niet kan worden gerepareerd of vervangen, hebt u mogelijk recht op terugbetaling. Advies over uw wettelijke rechten is verkrijgbaar bij uw plaatselijke adviesbureaus voor de burger of handelsvoorschriftenkantoor.
    8. Als een retourzending wordt aangevraagd vanwege een defect of schade die niet door de klant is veroorzaakt, moet het artikel worden geretourneerd in de originele verpakking met eventuele extra's. (Raadpleeg ons retourbeleid)
    9. Elke schade die niet vooraf is gemeld, bewijs van montage of schade die is veroorzaakt tijdens de retourzendind als gevolg van een slechte verpakking, wordt in mindering gebracht op de terugbetaling. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat artikelen veilig worden geretourneerd.
    10. Als de driewieler of accessoires beschadigd zijn geretourneerd of een defect is veroorzaakt door de klant als gevolg van opzettelijke schade, gevolgschade, slijtage of beschadiging bij een poging tot montage, zal een Jorvik-driewielertechnicus een rapport schrijven met de kosten van de reparatie of vervanging. Dit wordt dan in mindering gebracht op de terugbetaling, samen met eventuele portokosten van de retourzending (indien van toepassing) of de retourzending/terugbetaling wordt mogelijk geweigerd, en het is de verantwoordelijkheid van de koper om het artikel opnieuw op te halen bij het depot van Jorvik Tricycles Ltd.
    11. Gebruik de originele verpakking bij het retourneren van uw artikelen en zorg ervoor dat deze veilig is verpakt. Jorvik Tricycles Ltd kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade tijdens transport.
    12. Jorvik Tricycles Ltd dekt alleen retourkosten voor niet-gemonteerde artikelen in dozen van vergelijkbare grootte en is niet aansprakelijk voor eventuele montage- of demontagekosten. Als een artikel niet als defect wordt aangemerkt, worden de verzend- en retournamekosten in mindering gebracht.
    13. Als het artikel niet in de verkoopbare staat is, kan de retourzending worden geweigerd en is het de verantwoordelijkheid van de koper om het artikel op te halen.
    14. Roest- en weerschade accepteren we niet als een defect, dit wordt niet gedekt door de garantie. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat de driewielers worden verzorgd en onderhouden. Raadpleeg onze pagina over cyclusonderhoud voor tips en advies.
    15. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat artikelen veilig worden geretourneerd. Als er geen verpakking is waardoor voorwerpen uit de doos kunnen steken, kan de levering worden geweigerd.
  17. Uw oude elektra recyclen
    1. Als u een nieuw elektrisch artikel koopt, recyclen wij gratis uw oude en eventuele andere kleine elektrische apparaten die u hebt. Waarom recyclen? Ongewenste elektrische apparatuur is het snelst groeiende type afval van het Verenigd Koninkrijk. Veel elektrische artikelen kunnen worden gerepareerd of gerecycled, waardoor natuurlijke hulpbronnen en het milieu worden bespaard. Als u niet recyclet, zal elektrische apparatuur op de vuilstort terechtkomen waar gevaarlijke stoffen weglekken en bodem- en waterverontreiniging veroorzaken. Dit is schadelijk voor de natuur en ook voor de gezondheid van de mens. Wij kunnen helpen. We bieden onze klanten graag de mogelijkheid hun oude elektrische artikelen te recyclen wanneer ze een nieuw artikel bij ons kopen. Neem contact op met een medewerker voor meer informatie over het verwijderen van uw AEEA-artikel.
  18. Wat is AEEA?
    1. De richtlijn betreffende afgedankte elektrische of elektronische apparatuur (AEEA) vereist dat landen de gescheiden inzameling en milieuvriendelijke verwerking van deze artikelen maximaliseren. In het Verenigd Koninkrijk moeten distributeurs (inclusief detailhandelaren) een systeem aanbieden waarmee alle klanten die nieuwe elektrische apparatuur kopen, hun oude artikelen gratis kunnen recyclen. Wij bieden al onze klanten die nieuwe elektrische apparatuur kopen een gratis terugname van hun oude elektra op een gelijkaardige basis.
    2. Jorvik Tricycles Ltd is niet verantwoordelijk voor eventuele montage-/demontagekosten.
    3. Jorvik Tricycles zal geen onderdelen vervangen zonder de retournering van het defecte onderdeel dat voor rekening van de koper is.
    4. Driewielers overeengekomen en verkocht als tweede hands of vooraf beschadigd tegen een gereduceerde prijs worden niet terugbetaald.
  19. Land van fabricage
    1. Onderdelen voor driewielers - gemaakt in Azië /accessoires - gemaakt in het Verenigd Koninkrijk.
  20. Betalingswijzen
    1. We accepteren alle belangrijke creditcards en betaalpassen. PayPal en bankoverschrijvingen zijn ook beschikbaar.
  21. Contactinformatie klantenservice:
    1. Vragen en klachten:
      Millfield Industrial Estate
      Wheldrake
      York
      YO19 6NA
      info@jorviktricycles.com
    2. Geregistreerd adres en registratienummer:

      Jorvik Tricycles Ltd
      Millfield Industrial Estate
      Wheldrake
      York
      YO19 6NA
      Bedrijfsnummer 12898118
      Btw-nummer: 225441040

  22. Social media competitie

    Elke promotie/wedstrijd wordt op geen enkele wijze gesponsord, onderschreven of beheerd door, of geassocieerd met, Facebook, Twitter of een ander Sociaal Netwerk. U verstrekt uw informatie aan Jorvik Tricycles en niet aan een andere partij. De verstrekte informatie zal worden gebruikt in combinatie met het volgende privacybeleid dat te vinden is op

    Deelname aan de wedstrijd wordt beschouwd als acceptatie van deze voorwaarden. Alle deelnemers moeten ouder zijn dan 18 jaar, en Facebook, Instagram en/of Twitter vrijstellen van verantwoordelijkheid en akkoord gaan met de gebruiksvoorwaarden van Facebook, Instagram en/of Twitter. Alle deelnemers moeten deelnemen aan de post, wat onder meer kan inhouden dat ze de post leuk vinden, delen en andere accounts taggen. Het aantal inzendingen dat een persoon kan hebben, wordt bepaald door de specifieke wedstrijdregels.

    De winnaar moet binnen 24 uur na de trekking kunnen reageren, anders wordt willekeurig een nieuwe winnaar gekozen. De naam van de winnaar wordt binnen 7 dagen na de (her)trekking bekendgemaakt. Als u vragen hebt en/of de naam van de winnaar wilt weten, kunt u deze 28 dagen na de sluitingsdatum per e-mail sturen naar het volgende adres: social@wehavezeal.com